
-
W drugiej połowie roku sformułowano koncepcję sklepu internetowego, a następnie w październiku marka Glamea Beauty wystartowała. Na początku zajmowaliśmy się dystrybucją ogólnych produktów do pielęgnacji urody..
-
W wyniku zalewu reklamacji powstał pomysł bezklejowych, bardzo dużych plastrów na sutki. Po długich planach pod koniec roku wyprodukowano pierwsze próbki, a produkty zostały przetestowane przez bliską rodzinę i przyjaciół. W oparciu o opinie należało zwiększyć rozmiar i zastosować jeszcze lepszy surowiec.
-
Wiosną w sprzedaży pojawiło się pierwsze 200 par zaktualizowanych plastrów na sutki SecretGlam. Łatka odniosła niepodzielny sukces wśród klientów. Pod koniec roku mieliśmy zapasy większe niż kiedykolwiek wcześniej.
-
Oprócz popularyzacji istniejących produktów, chcemy poszerzyć naszą ofertę o kilka innych linii produktowych: produkty do pielęgnacji włosów, naturalne rozwiązania do stylizacji włosów, przydatne akcesoria kosmetyczne.
